2011 Billboard K-pop Master

Okej, jag ska försöka att inte göra detta inlägg till ett enda fangirl kaos som tidigare, och jag SKA blogga mer om vad som händer, för att denna vecka har varit kaoz och vi har haft en körkonsert och allt som jag ska skriva om, men just nu vill jag skriva om detta:

Så nu kommer lite fakta om konserterna som kommer ske den 25e och 26e november, dvs. nästa månad. Till denna konsert kommer flera k-popartister och grupper att komma. De som kommer är SHINee, BEAST, 4 minute, sistar, MBLAQ, Brown Eyed Girls, G.NA och TVXQ! Det är alltså två konserter och SHINee kommer bara att komma till konserten på lördagen, men det gör inget för det finns många många låtar som jag verkligen älskar från de andra grupperna som kommer. Det som också kommer att ske kommer vara en röda mattan event på fredagen som är gratis och är för alla som befinner sig i Las Vegas. Det handlar om att vara i tid (så det jag kommer behöva göra, för jag har turen att vara ledig på fredagen eftersom det är dagen efter Thanksgiving, kommer vara att fråga om jag kan bli körd ner till strippen tidigt så jag kan köa!!). OCKSÅ det som jag fick reda på idag då ett av mina icke k-poprelaterade youtubefavoriter (ja, jag är en nörd), Kevjumba, kommer att vara där och intervjua kändisarna!

Jag vet att det är säkert jätteskumt och svårt att förstå varför det är en sån himla stor grej för mig att dessa människor kommer. För jag vet att vissa har ingen aning om vilka dessa är. Har aldrig ens hört talas om K-pop, låter huur konstigt som helst med koreansk pop. Men jag vet vissa som vet exakt hur gaalet detta är och underbart. ibland undrar jag bara ifall ödet finns eller ej. Detta måste bannemej vara det! 1. bli placerad I LAS VEGAS 2. att de kommer TILL LAS VEGAS då jag är här!






Kommentarer
Postat av: Isa

Jag är sjukt avundsjuk på dig just nu.. Alla jag gillar (typ) kommer.. TILL OCH MED KEVJUMBA!!



Btw, hittade just din blogg, och måste bara fråga, men utbytes år, menar du då liksom som från EF? Om, så är det bra?:)

2011-11-01 @ 00:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0