Bara för att jag aldrig kan leva i nuet.

Jag sitter just nu och tänker tillbaka på underbara minnen, på dagarna under tråkiga lektioner sitter jag och planerar min framtid. Jag kan aldrig sitta och njuta av nuet! Jag försöker intala mig själv att detta är NU och jag kommer inte ha detta nu så länge och jag måste ta vara på det, men jag har aldrig varit bra på att njuta av nuet! Oftast då jag är på semestrar så kan det hända att jag har hemlängtan på de underbaraste semestrarna och bara inse hur underbart det faktiskt var efteråt!

Fast jag tycker att jag har blivit bättre på att leva i nuet. Ibland kan jag bara sitter och vara helt hyper på dagarna för att jag är så glad och ibland så kan jag sitta på en lektion och tänka "gaah! Vad gör jag här??".

Men för det mesta är jag glad! Det är så kul, jag har fått höra många gånger av folk här att jag är en glad person... De senaste gångerna var det min engelska lärare och en tjej på bilden. Det är nog största komplimangen jag kan få eftersom det är nog det bästa man kan vara, hihi! Plus så har de rätt, jag är glad! Varför inte liksom? ;)

Vissa människor i skolan gör mig bara så glad! Det är så konstigt hur vissa människor totalt kan ändra hur ens humör är! Hiihihi

Wow, ordbajs... jaja, så kan det gå då jag inte har så mycket att berätta. Men jag var tvungen att skriva nått, för jag kommer inte kunna blogga på några dagar för jag ska till Utah (ja, jag skrev fel innan, det är Utah jag ska till)!!! Ser fram emot det.

Ajuste: jag kommer inte ha tråkigt på ett tag:

imorn: Zion i Utah
nästa vecka: Homecoming (måste hitta klänning..)
veckan efter: Kör konsert och Halloween (måste hitta på vad jag ska klä ut mig till)
i början av november: Frida kommer till Las Vegas o DÅ ska vi minsann ses!!!

Så jag tror inte det kommer vara en vecka på ett tag då det inte händer så mycket! :P






Random bilder på mig, Solange och Yufei då vi målade väggar i helgen. Bilderna är tagna innan kriget... har tyvärr inga bilder från efter. Synd! :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer bli awesomw när vi ses!

inte långt kvar! puss

2011-10-07 @ 05:47:50
URL: http://fridaisakssonusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0