Grrr.....!!!!

Såå... Det jobbigaste är nog då folk inte är bra på att komunisera med varann och få fram information bra!!!! Ett så är min kära underbara High School fruktansvärd på att komunisera. Lärare mellan varann och att få fram info till elever osv... Idag så var det homecominggame (berättar om det senare) och våra s.k. floats blev riktigt rörig pga konstig komunikation!!!

Men det är inte det som freakin' irriterar mig till döds... Nej, det är att nu visar det sig att 2011 Billboard K-pop kommer göra TVÅ konserter!!! Och min kära SHINee kommer komma den dagen jag inte visste om!!! Jo, wippiejej, detta skulle vara freakin' underbart om jag var rik! Men NEJ! Nu är jag inte det, och nu är det så mycket freakin' annat som kostar freakin' pengar! Bal o blaj. Jag älskar USA, men man måste freakin' betala för ALLT här!!! I Sverige får vi fasiken pengar för att gå i skolan eller bara för att vara barn!

Jag har inte spenderat pengar på onödiga saker ALLS Sen jag kom hit! bara "nödvändiga" utbytissaker...

Varför kan jag bara inte vara vuxen, ha ett bra jobb, vara självständig och då någonting sånt hör kommer upp så kan jag bara: "whoot, whoot, har några tusenlappar sparade lite, varför inte dra på båda konserterna?" GAAAAH!!! Vill sälja mina biljetter jag har nu, men ingen skulle köpa de... :(

Tro mig, detta är såå tillfälligt, eftersom jag är überlyckig här annars. Jag har haft de bästa två veckorna i mitt liv de senaste veckorna! Jag blir ledsen av tanken att lämna mitt liv här och jag har ett superbra liv hemma i Sverige också! Jag har verkligen INGET att klaga på! Jag har världens tur att mina idoler kommer till den STADEN jag är i! Jag ÄR den lyckligaste männiksan. Jag lovar. Jag har inget att klaga på! Men sanningen är... det VÄRSTA jag vet av allt i hela världen är pengar. Ärligt talat.... att prata om pengar, att tänka på priser och allt gör mig deprimerad, arg osv. När någon frågar mig vad någonting kostade så hatar jag att svara på det, även om det var billigt eller dyrt eller inget speciellt extremt.

Detta är verkligen ett dagboksinlägg... orkar inte ens läsa igenom eftersom jag är trött och nere och arg på mig själv och allt annat i hela världen... XP

P.S: dessa tankar kommer att förändras så fort jag tryckt publicera, garanterat.... X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0