Helgen

Denna helg så var det lite fullt upp:

Lördag förmiddag förmiddag tillbringade jag med att skypea med folk från 7 till 11. Ibland känner jag att det är hur skoj som helst att skypea med människor och ibland känner jag inte det, haha! Oftast så känner jag mig också så egoistiskt också med att jag sitter och babblar om mig själv. (Förutom då jag skypear med Hanna. Då snackar vi 10% om våra liv och 90% K-pop. Hur skoj som helst, haha!)

I alla fall, efter det så åkte jag med Ketie, min IEC, till hennes nya studio för att hjälpa henne, Solange, Yufei, Dale och Dale att måla om. Det var hur skoj som helst! Det slutade såklart med att vi hamlade i en färgkrig som jag tyvärr glömde att ta bild på, men jag hade målarfäg överallt! Det roliga var att senare på kvällen åkte vi till en tjej från tennisteamets överraskningsfest. Så jag behövde duscha ganska fort och fixa mig i ordning.

Vi stannade inte så länge på födelsedagsfesten, så kvällen slutade med att vi spelade rock band i deras hus med deras värdbrorsa o ett av hans kompisar och så sov jag över där också.

idag så åkte jag, Kim och Jennie till min bildlärare för att göra halloweenkakdekorationer. Hur skoj som helst. träffade en tjej och hennes mamma där. Dottern är intresserad av att bli en utbytis så vi pratade om det en massa och fick reda på att de var lite ungerska också mitt i allt! :)


Dessa gjorde vi, mina verk är den svarta katten (observera mitt namn under katten) och den söta pumpan med orange band. :)

Så efter allt detta så har jag haft tid att jobba på min superlätta biologiläxa och göra klart min matteläxa också. Jag har fortfarande inte hunnit läsa min bok som jag ska ha läst ut om två/tre veckor! Jag hinner inte! Måste ta tag i den, för boken verkar hur bra som helst!!!

Så nu sitter jag här och lyssnar på David Archuletta och får en jättestor Thailandlängtan! Det är hur konstigt som helst, men det är nästan så att jag har mer Thailandlängtan än hemlängtan här! Så konstigt, men kanske för att vädret och allt påminner om Thailand och det var så underbart!


Aja, tagga inför en ny vecka med massa skoj och Zion National Park trip till Idaho från fredag till söndag!! Längtar såå mycket för att träffa massa andra utbytisar jag inte har träffat (hoppas hoppas hoppas det finns någon korean!!! :P ) och se den coooolaste nationalparken ever!!! T-t-t-t-tagga!!! :D

Hit ska jag!!! Huur coolt som helst!!! :D






Kommentarer
Postat av: Lilly

Hej!



Hittade din blogg via en länk på en annan utbytesstudents blogg och har typ läst hela haha. Din blogg är jättebra! Jag ska också åka till Nevada ett år och ser fram emot det jättemycket. Jag har lite frågor till dig om det är okej :)



Går du senior year? Är det svårt att få A? Går det att undvika onyttig mat i USA (heheh)?



Hoppas att du har det jättebra i Vegas!

2011-10-04 @ 16:18:53
URL: http://lillebilhighschool.blogspot.com
Postat av: Lilly

Hej igen!



Glömde bort en av frågorna jag hade tänkt ställa. Har ni dress code i skolan? Och i så fall, vad innebär den?



Tack för svar! :)

2011-10-04 @ 16:26:29
URL: http://lillebilhighschool.blogspot.com
Postat av: ...

hahaha... k-pop = awesomeness. våra samtal = crazy fangirling ;)

2011-10-04 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0