Konstiga Lea

Okej, för alla nya läsare, som inte vet min lilla konstiga sida är att jag är helt besatt av K-pop (Koreansk pop) ja, massa söta koreanska pojkar (och flickor) dansar i smink ser ut som tjejer, men jag älskar de ändå, så det nästan kan klassas som en sjukdom. Jag kan sitta och skrika då jag kollar på ett youtubeklipp. Den nivån...

Så nu i veckan fick jag reda på det som jag inte ens kunde drömma om skulle hända, nämligen att de skulle komma till just las Vegas, där jag just nu BOR, och jag bor här i endast ett år och de kommer just under det året för att han konsert. och inte bara att min absoluta favoritgrupp kommer, nej massa andra grupper och artister inom kpop som jag älskar kommer! jag fick reda på detta i måndags och ända sen dess har jag varit helt galen. Mina humörsvängningar har varit brutala!

Överlycklig jag är lyckligast i världen, inget kan bättre.
Jag måste hem nu nu NU, biljetterna kommer vara slutsålda, döda mig!
OMG OMG OMG jag ahr biljetter vad ska jag göra jag kommer se de, GAAAH!!
oh nej, det står att shinee kommer den 26e och jag har biljetter till den 25e!
Omg omg omg jag kan gå på den den 26e!!!!
Varför står det inte att de kommer över huvud taget nu, VAAAA????
AAAAAA DE KOMMER DEN 26E HJÄÄÄLP!!!
just nu: åh nej åh nej, måste skynda med att skaffa biljetter imorgon då biljetterna till konserten den 26e släpps!!!

Plus då jag inte trodde det kunde bli bättre läste jag detta på facebook på den gruppen där de arangerar allt:

Dear Fans,

As you may know, we've been working around the clock to bring you the most memorable night in K-Pop as we get ready to make history in Las Vegas.

Remember, we're putting together an amazing show for the most important people in all of this – the Global K-Pop Fan Family! Thank you for being amazing fans and showing all of your support in helping us make HISTORY.

Here are the latest updates, that have been worked on – just for you to be able to share with us in this unforgettable event:

1. SHINee is confirmed to perform for the Saturday, November 26th show.

2. We have arranged a special "Red Carpet" event on Friday for all of the attendees that will be in Las Vegas on the 25th. Fans will be able to get up close and personal with the favorite groups as they get ready for the show.

This event is free to the general public and will be held at MGM's Grand Garden Arena. Photography will be allowed for all fans and will be at a first come first serve basis.


3. Lower A & C sections seats will be released for sale tomorrow for both the Friday 25th & Saturday 26th shows at 10am PST.



Kolla punkt två!!! Okej, SHINee kommer inte vara där. Men jag kommer få se... MIR (för den som vet vem det är då) nära.... face to face... GRATIS!!! haha ja, det sista är nog det som är mest underbart eftersom idag har jag suttit och varit deprimerad över hur jag har spenderat pengar på alldeles fär mycket och onödigt.

Under detta år kommer alla mina högsta drömmar komma i uppfyllelse. långt innan Utbytesåret ens var bland mina tankar var jag fast besluten om att jag kommer komma till Kalifornien innan jag dör! Att jag ska se mina K-popmänniksor live var en exakt lika "måste göra" dröm som jag beslöt för inte lika länge sen. Dessa två drömmar är de absolut högsta drömmar jag har och har haft som jag kan minnas, jaja, skaffa familj o bla bla men dessa två är de absolut högsta. Och nu kommer dessa två komma i uppfyllelse under ett och samma (skol) år! Jag kan inte förklara min lycka. Jag är den lyckligaste människan i världen just nu!

Och jag menar verkligen inte att skryta med detta inlägg! För jag vet inte, det kanske kan tolkas som det, men det är bara att jag är väldigt väldigt väldigt lycklig för denna konsert!

:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0