Mina tre (icke k-pop) favoriter just nu

Dessa tre låtar spelas hela tiden på radio här (och tonight tonight, men den har jag redan lagt upp för någon månad sen). Detta gör att man älskar dessa tre låtar väldigt mycket. Sista låten var på radio minst fem fånger båda till och från Zion och vi sjöng med full hals, trots att jag inte hör vad de sjunger, men den är så skum men ändå så underbar! Kommer alltid tänka tillbaka på detta år då jag hör dessa låtar! :) <3


Simple Plan - jet Lag



Maroon (hihi min Hish Schools färg hihi) 5 - moves Like Jagger


Foster The People - Pumped up Kicks
Såå underbart skum och bäst!!!

Okej så nu har jag ingen aning om vad som spelas hemma i Sverige på radio. Jag frågade anna om de spelade "tonight tonight" o Anna svarade: Lea, vi är inte efterblivna!" haha! Men hur ska jag veta? :P Hon sa också att det är massa svensk musik där nu.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Colorado

Hey! Kommer till Vegas denna helgen och tanktefraga on du har lust att hang out? Skrev mitt mobilnr I mailfaltet sa bara texts mig! Kommer imorgon torsdag sa on du vill hang pa Friday? Would be awesome

2011-10-20 @ 07:03:09
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0