Underbara födelsedag!

Igår (den 20:e) så var det min födelsedag. Innan detta äår började så tänkte jag: Vad synd att min födelsedag är så tidigt på året eftersom då kommer jag inte känna så många och då blir det lite ensamt. Jag hade såå fel!!!

Jag kan inte förstå hur underbart snälla folk som jag bara har kännt i ca. en månad kan vara! Jag fick nästan lite dåligt samvete! Jag är omringad av världens snällaste människor just nu!

Okej, vi börjar med att lejon kungen var min födelsedagspresent från min värdfamilj och jag hade verklgien inte föreställt mig att jag skulle få en sån cool present av de!! Det var helt underbart snällt!

Sen väl på min födelsedag så kommer jag fram till skolan 5:50 på morgonen och då väntar en av mina kompisar, Tyrell på mig med Brownies som han sa att han vaknade 3 på morgonen för att baka till mig!!!

Efter min chamber choir (första lektion) så väntar Yufei med en "happy birthday" ballong utanför klassrummet som jag sedan går runt med hela dagen vilket gör att alla vet att det är min födelsedag och 4 av 7 klasser sjunger för mig, hihi! (det här med ballonger är ganska populärt, man ser nästan varje dag någon gå runt med ballonger).

Efter skolan så tar Cheyenne från min tennis tag i mig och drar runt mig över hela skolbyggnaden och jag förstår ifs. allt vad som händer för jag råkade liksom se(hehe): efter ett tag då vi har hittat Davonte, som också fyllde år och också går på tennis och så drar de oss in till coaches klassrumm där de väntar på oss med massa ballonger och cupcakes och presenter och allt!!! Jag blev såå så så rörd!!! Kan inte förstå hur underbara människor kan vara!!! Speciellt stor tack till Youfei och Lorena som bakade cupcakesen och gav mig presenterna! ^^ <3

Idag så tillbringade jag hela min eftermidda med att göra "europeiska pannkakor" som jag har valt att kalla de, för att ta in till skolan imorn som tack till alla fina männiksor!!! :)


Fina Lorena :) <3


hihi jag och Cheyenne!! ^^ <3


Fina männiksor :)


Hihihi! Davonte!;)






Pink ones!!! :D <3


Cupcakeeess!! :D <3

Jag kan inte beskriva hur glad jag var/är efter det här!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0