Walk In The Park

Allt är så välvårdat, omhändetaget och fint! Gräset är perfekt klippt, fina blommor, en löpbana, lekpark, piknikplatser, lugn. Det enda som är lite synd att man hör bilar åka förbi. Inte den där helt tysta. Och det är inte en naturkig park direk, fast vad förväntar man sig i ett öken?

Jag älskar att bo i Las Vegas! Det är nästan alltid soligt och varmt! Varför klagar de som bor här? Varför gillar alltid folk att klaga på det de har och vilja ha det de inte har? Jag är likadan i för sig. Jag gillar inte snö så mycket alltid. Fast det kan vara myskogt ibland. Men hur kan man hata solsken och värme?










Jag  igår innan Lejon Kungen framför en fontän inne på Mandalay Bay.

Nu lite LOL-varning för vissa haha:

Underbara affär! trots att den är stängd då det står att den ska vara öppen, haha! ;)

 

Dagens roliga fakta: Visste ni att LOL räknas som ett ord inom engelskan nu? Den finns i den stora engelska ordboken "webster's Dictionary".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0