Comeback stage!

Nejmen hej! Sen så var det någonting som heter Leas blogg som kanske man bör uppdatera lite då och då! Tjo, så påsklovet flög förbi och en skolvecka har hunnit passera sen sist. Bröllopet gick bra, det var extremt gulligt! Min värdfamiljs familj var också snälla och väldigt flummiga! Vädret var väldigt bra den veckan också och lovet avslutades med ett vattenkrig med några utbytesstudenter.

Skolveckan gick som vanligt bortsätt från att fina Emma var i Las Vegas med hennes familj som kom och hälsade på henne och de åker runt här på västkusten och hade vägarna förbi Las Vegas. Några har det bra de, hihi! Emma kom jag väldigt nära under Camp i början av året och vi har hållit kontakten sen dess, så det var extremt kul att se henne igen! Jag hoppas jag kommer kunna träffa både henne och Frida någon gång under sommaren!

Sen så var jag ganska lat med springningen under lovet som jag nämnde vilket jag tror gav lite resultat. Jag klarade av distansspringningen ganska bra, men då vi gick in på att sprinta så var jag inte så bra. Mina ben kändes så mycket tyngre än vanligt. Men jag hoppas jag kommer snabbt i form igen. Sen så är det bara några veckor kvar av säsongen! Jag ska försöka hålla mig i form efter det också!

Igår var det körfestival igen, fast med andra kören, för jag är med i två olika körer. Det gick bra. Det gick bättre än förra festivalen. Herre min skapare, folk i kören är helt galna... Ska inte riktigt gå in på detalj för liksom "what happens in Vegas.." Nej, men seriöst.. vem sa att amerikaner är konservativa egentligen? Fjuff, skulle kanske inte riktigt klara av mer än ett år med vissa, haha! fast jag älskar de ändå! De är underbara!

Kommentarer
Postat av: melissa

Hej, jag undrar hur du fick din världsfamilj eller så. Fick du välja bland olika familjer eller fick du bara den familjen? och trivs du? är dom stränga osv..?:)

tacksam för svar.

2012-04-16 @ 21:41:49
URL: http://tagesson.devote.se
Postat av: Emma

Åh Lea! dina inlägg gör mig så glad :) så är det bara! Massa pussar och kramar från Indiana :)

2012-04-19 @ 03:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0