Shopping



Så idag var jag som sagt ledig från skolan. Glad Lea! Jag gillar inte skolan så mycket längre, haha. Så det känns bra att ha några lediga dagar. Kommer vara ledig nästa tisdag också eftersom det kommer vara proficiency testing (gissar på att det är som nationella provet) för alla som inte har blivit godkända än, och eftersom vi är utbytesstudenter och inte kan ta studenten här så behöver vi inte ta den!

Så jag vaknade runt sju av mig själv idag, så jag gjorde mig i ordning och städade mitt rum och liknande, sen så blev jag upplockad och vi åkte till "the Mall". Jag har inte shoppat på evigheter! Jag tror inte jag har shoppat på riktigt sen augusti! Så gissa om jag var glad!

Shoppingen i USA är nog det bästa som finns! Det finns så oerhört mycket fint att välja på! Så många nderbara affärer! Varför har vi inte dem i Sverige? Vart är Victorias Secret i Sverige? Vart är Forever 21? (Hollister och Abercrombie har jag hört öppnades sen jag kom hit! Wee!) Vart är Hot topic? Bath and body works? Ja, Tom. Wallmart och Target??? Varför har vi inte affärer som dem? Inte nog med det,men mycket är billigt! Jag kommer sörja alla fina affärer då jag åker, haha!

Fick också hem ett fint örhänge som jag beställde (smög med dem i ett paket med en skiva som en kompis beställde så det blev fri frakt). Jag är en glad tjej nu!

Mjehehe! Händer upp om du gillar Hollister påsen! ;)

Goof..

Tänkte beställa ett par rosa, men min syster äger redan de rosa så varför ska vi ha 2 par? Så det blev svart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0