3 stressiga men underbara månader kvar

Så nu har det tiderna plötsligt gått från då det inte händer mycket alls och jag har extremt tråkigt, till att livet är stressigt och underbart! Vädret är varmt, jag är i extremt bra form och springer en mil minst varannan dag, jag har gått ner kilona jag samlade på mig under vintern och aktiviteterna samlas!

Förra veckan hade jag inte ens tid att andas! Den enda gången jag var hemma var för att sova, och under helgen inte ens det!

Onsdagen så var det första Track Meetet, som jag inte kunde springa i, i och med de pappersarbetet som jag nämnde, som gör så att jag inte kan tävla. Men det var kul ändå. Att stötta alla sina lagkamrater! Coach sa att efter nu på lördag, som kommer vara min enda tävling som jag faktiskt kommer att springa, kommer jag att bli lagets manager. Så nu på lördag så kommer det vara en "Open Meet", vilket inte är en officiell lag tävling, så det är därför som jag kan tävla. Det gör mig lite nervös för det är tydligen de bästa som kvalificeras till det meetet och de lade mig i en mile lopp, dvs. 4x400m!!! Det gör mig glad att de ser att jag har potential att göra det, men ändå, jag kommer att komma sist! De sätter oftast bara de snabbaste och uthålligaste i 1200m och 3200m!

På torsdag så sprang vi runt 12, 13 km i stekhett sol under träningen och jag skadade foten vilket fortfarande finns och blir värre och värre efter varje träning, men jag var så extremt stolt över mig själv för att jag gjorde det! Det är väldigt lätt att samla på sig skador här verkar det som. Man ser minst en person dagligen gå runt med en ispåse för att dämpa smärtan någonstans, haha!
Efter träningen så var det körkonsert, vilket alltid är skoj. Sammanlagt tillbringade jag runt 14 timmar i skolan i sträck den dagen!

Fredag bestod av att alla utbytesstudenter i Cimarron åkte till en privat grundskola för att hålla tal om våra länder och om hur det är att vara utbytesstudent, till olika klasser. Det var extremt skoj! Jag var i grupp med japan och Italien, så Sverige var inte så populärt bland alla pokémons och pizzor, men jag var inte heller helt opopulär då jag nämnde att vi har prinsessor och en prins och.. fisk. Haha! Det var inte så lätt att säga så mycket om Sverige som skulle intressera 4-åringar, men ju äldre eleverna var såklart desto mer kul var det att prata till de.

Efter det kom vi tillbaka till skolan vid lunch, vilket blev en väldigt minnesfull lunch i och med att det var under den lunchen det blev klart vem jag ska gå till prom med! Hihi! :)

Efter skolan hade vi träning såklart, och senare så hade jag en och en halv timma på mig att packa och duscha och göra mig i ordning inför "voice", en konstutställning för high school konst för det mesta. En av mina klasskamrater i bild hade en bild där och det var min bildlärare som ordnade hela. Efter Voice så åkte jag hem med Solange och Yufei och vi gick och lade oss tidigt, eftersom 3.30 ringde alarmet på lördag morgon och vi åkte ner till skolan där vi åkte iväg till Death Valley, Kalifornien på en underbar utbytesstudent resa!!! Den kommer ha sin egna inlägg eftersom det var väldigt skoj!

Jag kom hem sent på söndag kväll, vilket återigen bara gav mig tid att krascha i sängen och sova till måndagsmorgonen för ännu en skolvecka!

Måndag var förvånansvärt en vanlig dag, men idag så var det körfestival! Jag slapp alla mina lektioner denna dag och fick tillbringa med alla mina fina körvänner. Vi kom tillbaka till skolan tidigt, runt 5e lektionen, så vi bestämde oss för att slå ihop några enstaka dollar hela klassen och beställa pizza!!! Så vi hade en gigantisk pizzaparty i skolan!

Bästa veckan på länge och de återstående tre månaderna kommer att vara så! Jag är så oerhört lycklig just nu! Jag älskar att ha så mycket att göra och alltid resa och inte ha så mycket tid att vila!


Track meet <3


Mina konstverk i skolan. :)


Fina Karen. Hahaha efter pizzapartyt!!!Japp, är man i USA så är man!


Röda partymuggar ftw! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Dara

Ooh va söööt killen på den där du målat!;D Du har talang;D

Vem är det? ser ut som Key på ngt sett! ;O

Oh gott med massa pizzoor ;D

2012-03-21 @ 16:39:17
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: Sara Dara

OH MY KEY! ;D soo cute!;D Såg du Sherlock MV!? :O Aesome!! ¨

Till och med Hans ögon blev perfecta!;D Har du målat fler kpop artister? ;D Hihi visst lyssnar du oxå på Kpop=D ?

2012-03-22 @ 11:45:22
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: Sara Dara

aaaaw!! :D hihi!! Va bra du är ;D Hey va sägs om att rita mej och CNU som gifta par xD ? ;D Jag betalar Cash ya! ;D

Moahah! Shit va strange jag är 0.0

Seriössst? :O Kpop förändrade mej och allt omkring mej! Jag tror jag dör varje gång jag ser en asiat! Jag drogar dom lixom :O Hey, Vilken konsert var det? O....O Och vars var det ngnstans? :O Kyaaah~ ^__^

2012-03-24 @ 14:50:19
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: Sara Dara

Naaae~ Är det sant! :O Jag meeeeeed xO

O.M.GOSH! pleas~u kill me with these true words! asså seriöst jag tror jag svimmar 0.0

Gissa vad, Exakt så händer med mej också!!! =O unbelivble!! x...x

Och en annan sak, typ att man blir lite sur när man inte ser en asiat på hela dagen xO man blir typ Meh, vars är dom där bastards (i love them so much) och så vill man veta vilken bakgrund de har!;D om de gillar kpop och allt annat xD

Sjuuukt~

NAE?! L.A!! hur många asiater finns det inte där? how lucky u are xO

Hihii klart Kpop är bäst! kommer alltid vara bäst! jag Drogar kpop/asiater! Jag loavr dej, det är en sorts drog :O <3 <3

2012-03-25 @ 13:27:31
URL: http://kibolight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0