Schema för den kommande månaderna

Här är schemat på hur den kommande tiden ser ut, vad jag vet hittills! dessa är de stora händelserna:

30 mars - Madness Recital, körens talangtävling
4 april - Värdpäronens bröllop
14 april - Ännu en körfestival
21 april - Carwash
27 aprill - LOS ANGELES, BABY!!! :D <3
5 maj - Prom!!!!
12 maj - madrigal breakfast
17 maj - track säsongen över
7 juni - skolavslutning
14 juni - graduation
19 juni - åker hem

Emellanåt så kommer jag och min värdfamilj kanske att åka till San Diego, det kommer vara en Senior tripp som är en "dags"utflykt (borde mer kallas en nattutflykt) till Disneyland, en Grand Canyon resa med EF som jag inte är säker på om jag ska åka på en, men kanske, det kommer vara en EF graduation, avreseparty och massa annat flummigt!!! Jag älskar mitt liv just nu!! Inte bara mitt liv här, men också att jag vet att även efter dessa få underbara månader så kommer det vara så underbart att komma hem och se alla igen och gå igenom ännu en kulturchock!!

I lördags var det tävling då som jag sprang på, jag kom trea! hon som kom etta var tydligen nr 1. i Nevada och vi visste att vi inte skulle ha en chans mot henne, och framför mig var en tjej från mitt lag. jag blev lite sur, för min coach glömde min medalj så nu vet jag inte ens om jag kommer få den, men jag hoppas innerligt att jag får den!

Min fot är också bättre, men jag vet inte, jag gillade att gå till skolans sjukgymnast, han var en trevlig prick, hihi, För väl "skada" mig oftare!

denna fick jag på min skadade fot... Ser ganska brutalt ut, haha!

 

Panera bread med underbara tjejerna för några veckor sen.

 



Kommentarer
Postat av: Sara Dara

Ooh neey! syynd! Oooh men visst är du i Sverige nu!? :O

När ska du tillbaka till LA?!

;O Omg!

oh vad för sorts grej har du för asiater? :3

Oh yeah!? How cool! Koreanska!!!? :O De brukar ju typ alltid vara Chineser;P hihi! men de där var ju even better ;D Vilka språk kan du !??!? LKan du koreanska?! ;D

ahahah lite för många frågor på en och samma gng ehehe sryyyyy~

2012-03-29 @ 11:14:58
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hej!



Vad kul att du bloggar ofta igen (haha) :) Jag har några frågor:



1. Kommer du få va med på graduation?



2. Hur funkar det med att graduation är en vecka efter skolavslutningen? Vad händer veckan mellan?



3.Ordnas de där resorna så att alla utbytesstudenter i Nevada kan åka, oavsett organisation?



4. Vem ska du gå på prom med? Any ideas? :P



Tack för svar! Älskar din blogg :D

2012-03-31 @ 11:13:04
URL: http://lillebil.blogspot.com
Postat av: Sara Dara

Uhu! Så klart! :3 dina bilder är ju visst tagna där x) hih! Låter som du lever ett gott liv!

Yaay! High five sis~ asians 4 life (L) hihi^_^

Ooh Va kul för dej! hoppas du njuter av varje sekund då du är där:3 Haha

Du måste ta massa bilde roch lägga upp det sen då oki?:D

Va braa! ska oxå lära mej koreanska! ;D yaay

Oh ungerska!? How come:3 heheheh:3

2012-03-31 @ 14:11:18
URL: http://kibolight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0