Grand Canyon


Förra helgen så var det sista helgutflykten med alla fina utbytesstudenter. Det var väldigt sorgligt att inse det. Efter Zion, Bonnie Springs, Death Valley, Los Angeles och nu Grand Canyon så är alla roliga korta helgutflykter över! Jag kommer se de flesta igen under farwel partyt, men jag kommer inte se alla som bor i små byar runt om Las Vegas. Utbytesstudenter är de bästa människorna att umgås med! Alla är så underbara! Jag vet att jag har nämnt det innan, men det kommer aldrig att vara någonting jag kommer att komma ihåg om året.

Så vi åkte tidigt lördag morgon och kom hem söndag eftermiddag. Efter det så spenderade vi kvällen hos EF ledaren, Don. Hans hus är helt sjukt coolt! Gården består av massa saken, men bla, en pool, med jacuzzi och en freaking bar i poolen!! Så vi var där och kollade på solförmörkelsen! Det var 98% solförmörkelse och som ni vet är det en gång var 20e år åtminstone, så det var lite coolt. Plus så var hela lite sorgligt eftersom Andy, ena av Dons utbytesstudenter i hans hus, åkte hem igår så jag fick säga hejdå till henne. Ush ush! Jag vet inte när jag kommer se henne igen! Fast jag vet att nästa gång jag åker till Thailand, då ska jag hälsa på henne!

Nu är det slut alltså! I onsdags flyttade Jennie, min värdsyster ut också så nu sa jag hejdå till henne också! Tracken hade sin avslutning under veckan med glass! Varför måste det ta slut? Fast samtidigt så ser jag extremt mycket fram emot att åka hem också, men vissa saker och människor önskar jag bara att jag kunde ta med mig hem.

Det som jag är väldigt glad över att det snart är slut är skolan! Jag är så trött på skolan här! Det svåraste i skolan just nu är att hålla mig vaken under de första tre lektionerna! Men jag kommer sakna bilden och kören, vissa människor, lunchen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0