La-la land

Så här är ett klipp som Lina (svensken) la ihop från LA resan för två veckor sedan! Har ingen stor roll i klippet insåg jag. Känner mig lagom utklippt, hehe! Skymtas lite då och då, och sen så såg man mina skils att tänka en lampa i början också, whoot! I alla fall, här ser ni en liten smakprov på hur det var.

Enda sen jag kom tillbaka från LA känner jag mer och mer att jag vill verkligen flytta till Kalifornien någon gång. Eller åtminstone spendera en längre tid där! Jag hörde att San Francisco är väldigt fint och mycket bättre än LA (svårt att slå känner jag då!) plus så hörde jag att de har massa arkitekthögskolor och företag där, vilket är det jag har börjat funderar på att bli i framtiden kanske! Så kanske så blir det tillbaka till USA någon dag för att plugga?

I alla fall, här har ni klippet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0