Los Angeles!

Härre min skapare vad LA var underbart! Kännslan jag hade hela helgen var den kännslan man har då man ser sin favoritartist i verkligheten! Det var så extremt underbart! Jag skulle kunna bo där i framtiden! Det fanns dock en väldigt stor klassskillnad. Man såg inga i medelklassen där! Alla var antingen otroligt rika eller otroligt fattiga! Men jisses! Och det var grönt! Efter ett år i öknen så blir man extremt lyckig då man ser (naturligt) grönt, känner lukten av det osv. Jag ville verkligen inte åka!

Plus så var det massa underbara utbytesstudenter! Jag skojar inte då jag säger att utbytesstudenter är de underbara människorna i världen! Denna helg var definitivt på top 5 listan över allt som har hendt detta år! Kan till och med vara DET roligaste på året!

Så på lördag spenderade vi hela dagen på Universal Studios och på söndag åkte vi till ett utkik, där man såg Hollywood skylten och hela Downtown LA! Sen åkte vi till Santa Monica Beach och sen Walk of Fame (fjuff!) Extremt roliga två dagar! Väldigt proppade dock!


The Simpsons!


Ehm, det ska vara Shrek :P




Vi åt på Hard Rock Café i City Walk! :)


Harry Potter. Mina händer var exakta storleken av Emma Watson!




Vi såg en kändis! Cody Christian från Pretty Little Liar! Jag visste dock inte vem han var, lade bara märke till hur onaturligt bra han såg ut, haha!







Jag har extreeemt många bilde från LA. Jag skulle bomba min blogg ifall jag visade alla, men alla finns på Facebook! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0