blobbeliblubb!

Idag var skolan helt ok. Kul med musikal på förmiddan. Det kommer bli såå braa! :D Sen på eftermiddan redovisade jag 19 i sp vilket är sjukt skönt, men sen pratade jag med petter om engelskan och jag var tungen att få MVG på NP för att nå mitt mål, men ofc så nådde jag inte så det kommer att vara svårt sa petter. +  att det är typ 100 saker jag måste göra :S livet är tufft!

Jag sydde sen in min klänning och insåg hur... "extrem" den faktiskt är hahaha XD Men jag älskar min klänning! :)

Sen var dansen underbar! Jag säger bara till emelie S o jenny att om ni inte kommer så 1. blir jag ledsen hehe 2. missar ni nått väldigt kul :D hahah jag tjatar så mycket XD men det är så kul och skulle vara kul o visa upp för så många som möjligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0