hat-dag

Det var faktiskt lite kreepy att jag verkligen hade en mardröm om att det snöade. Jag drömde att jag vaknade upp och såg snö utanför mitt fönster (och jag kan inte ha varit halvvaken eftersom gardinen, eller vad den där saken kallas, är nerdragen) Och så vaknar jag och ser att det har snöat! Jag fick en chock och var väldigt deprimerad hela förmiddan. Jaja, det har i stort sätt smält i försäg så man får hoppas på det bästa. Och imorgon ska jag gå och kolla på balklänningar! :D hoppas verkligen jag hittar den perfekta då! Jag ser verkligen fram emot balen, till skillnad från vissa.

Våra fina påskägg :)

 

två höger mina andra två är Annas :P det fanns fler med de gick upp i rök på nått sätt XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0