Daagen!

jag har inte berättat än att min gudmor är här under veckan och helsar på :) det är mycket trevligt! Det roliga är att jag inte har träffat henne sen jag var typ 5 så jag var lite nervös när hon skulle komma, men det gick över snabbt. Hon är riktigt snäll och lätt att umgås med haha! Det roligaste av allt är att hon är en nunna!!! Fast när man säger nunna så tror alla att hon går runt i nunnadräkt hela dagarna och ber och är värsta sträng, vilket hon inte är. Hon har varhen nunnadräkt på dig och jag har inte sätt henne be en ända gång än. Haha!

Men idag var vi och vandrade i stam hela dagen. Det var inte såå roligt att turista i stockholm som man känner ut och in nu, men det var fint väder... :P

Imorgon blir det lite roligare eftersom jag ska under dagen umgås med några guzzar (haha) och dra till ung 08 och på kväller ska jag på föreställning :)

Denna lystnar jag på nu för typ 100ade gången för att den är så bra! både klippet och låten :D

Älskar Adam Lambert! Han är så cool!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0