Hejj ångest!

Jag hatar att jag har ångest dagar innan jul, och det är inte pga julklappsshoppingen. Även fast jag bode ha ångest över det också men nej, det är på grund av skolan! Jag avskyr att jag har så höga krav på mig själv och att jag är bäst på att skjuta upp saker! Jag är extremt dåligt på att plugga och distraheras jättelätt.

Även fast jag har suttit hela igår och idag och pluggat ekonomi känner jag att jag inte kan ett smack! Det kommer gå extremt dåligt imorgon tror jag.

Jaja, skit samma, jag tycker inte om att skriva om skolan men vad ska jag göra, I'm a neard! :P

Det är bara imorgon och tisdag jag ska stå ut med och sen är det en långt och härligt lov!

Freedom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0