Julklappsshopping - check!

Jag känner mig ganska duktig idag, för jag har inte bara köppt klart alla mina presenter, utan jag har även tagit en sväng förbi skolan och hämtat några antäckningar som jag kom på att jag behövde till en inlämning som min kemi lärare, väldigt generöst, la på den 25e december haha! Inte bara det, utan jag gjorde inlämningen och är klar med den! *applåder!*

Glömde skriva om igår, julavslutningen kom jag på! Det var lärarnas julspex, "scaretorp the movie" en skräckfilm med lärarna, lite roligt sådär, men det eleverna brukar göra är lite roligare haha!

Jaja, efter det så fick jag syn på en lite låda åvanför mitt skåp som jag fick från en hemlig beundrare! Lite mellanstadiestyle, jag vet, men väldigt smickrande! Undrar vem det är! :D

Nej, okej det var från Alexandra, vi hade julklappsutdelning i vårt lilla "gang". man drog en presons namn och skulle köpa till den. Så alla fick en precent och gav en. Gölligt :D

Tack Alexandra!

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

haha vad var det i lådan? :P hur såg den ut? :p

2010-12-23 @ 14:32:29
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0