Nya Zeeland

Imorn har jag engelska redovisning, jag tror det kommer gå helt okej om jag inte snubblar på orden. Att hålla ett föredrag på engelska känns som att springa. Det går jättebra fören man snubblar på en sten. Om man snubblar på ett ord så kan man inte ens förstå vad jag säger, och ibland känns det som att jag pratar för fort. Måste verkligen tänka på att prata ordentligt!

Jaja, idag försov jag mig till 8 då vi började 8.10!!! Det var faktiskt inte mitt fel nu, för jag hade ställt min klocka dagen innan och det stod att den skulle ringa, men ack! Haha! Bad pappa att väcka mig innan han skulle hemifrån imorn och eftre det. Idag var det faktiskt helt ok att komma försent för det var lucia och ingen tog närvaro o så, men ändå. Men om det skulle varit på onsdag då vi ska skriva nationella prov 8.00 så skulle det varit liite surt haha!

Nu ska jag öva på lite engelska och sen kanskekanske läsa samhälle om jag inte somnar. Så ta hand (och fot) om er!

P.S: Jaa Unni... videoblogg...? Vi får se, vi får se!!! ;)

Musse på labben för typ en vecka sen ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, nytt inlägg snart kanske?! ;)

2010-12-15 @ 23:05:08
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0