Random Dag

Dagen började med matte nationella då, det gick ganska bra faktiskt. Sen Svenska - höll ett tal som jag var helt oförberädd på, fast det var meningen, matten - kollade vi på en skum mattefilm, datakunskap - behöver jag äns säga någonting?

Efter skolan så var jag på ett event som jag fick inbjudan på, ja ni vet hur det är, har man 18 läsare om dagen får man tåla att folk vänder sig om när man går på stan, vill ta kort med en och så, men det finns massa fördelar som dessa bjudningar!

Allt började med en glamorös mellanmål med Hanna, på MacDonken, stod i kö i typ en halvtimma för det var så mycket folk!

Sen var det eventet då, ja Idol genrepet inför imorgon. Det var ganska härligt faktiskt, se hur det kommer se ut imorgon före alla andra liksom, man vill ju vara först med allt!

Sen var det kameran då, den var så besatt av oss att den nästan nockade oss flera gånger. Suck. ;)

Haha, nej ska nog inte goes Kissie-style, eller vad tycker ni?


P.S: Lystnar på så himla tung musik asså! Ni anar inte! P3s dokumentär om finanskrisen hahaha! (sam. läxa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0