RIP Lea

Ja, idag blev jag dödad i the last man standing. *Snyft* men så är livet haha! Nu kommer det att vara jättetråkigt i skolan, inget att vara rädd för att det kan dyka upp en random människa utanför klassrummet som ska jaga en. Jag hann inte ens döda en enda! Men det jobbigaste är att det var tjejens kompis som jag skulle döda dom dödade mig.

Aja, efter skolan så åkte jag ock Hanna till plattan och köpte canderade (eller vad de heter) äpplen, eller jag gjorde det, för Hanna kunde inte äta en pga hennes tandställning, stackare :P sen fikade vi på Wayne's i typ 3 timmar som vanligt haha! Mysigt mysigt!

Imorgon har jag engelskaprov på boken vi har läst. Jag vet inte hur bra det kommer att gå, men vi hoppas på det bästa! :D

Har några bilder från idag, men jag är lat så jag lägger upp de imorn. Förlååt! hoppas ni förlåter mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0