Hata-SL klubben - vem är med mig!

Finns det någonting mer skrattretande än SL. Nej! haha nu har jag klagatpå SL i tre dagar, men vem gör inte det som bor i stockholm! Nu har de stängt ner T-banan (haha jag gillar att kalla det t banan, som frukten fattar du huh..? huh..? haha) helt och det går erkätninggsbussar. Men som vi känner våran kära SL så får de såklart inte ihop det! Ok på morgonen gick det faktiskt många bussar, men eftersom alla åkte bil så var det stopp! jaja kom till skolan efter 70 minuters resa i alla fall :P sen när jag skulle hem gick det bra till Kärrtorp, men sen så orkade jag itne vänta på bussen så jag gick! från F*****g  Kärrtorp hem! Och det gick fortare än till solan med buss hahaha :P 

Fast nu är jag glaad!!! Min pappa kom hen från Ungern nyss och tog med sig världens godaste godis som någonsin har funnists!!! :D Så bajsigt att det inte finns i Sverige! Jaja, de kommer ta slut snabbt i alla fall. ha redan ätit tre medans Anna typ 1 haha XD


mumms!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0