Spanien!!!

Ja! Spanien vann VM! Jag har hejat på de.... sen semifinalen haha! Men jag var tyvär inte så insatt i fotboll den här VM, även fast jag önskade att jag var det. Aja, jag vet inte varför, men jag fick plötsligt vädigt starka känslor för spanien (jaa kanske för att "jag tycker att spelarna är snygga", men när jag väl kollar på matchen så kollar jag inte på hur snygga de är så det så!) hihi, så jag blev riktigt glad då de van! :D Kära casillas grät av lycka :) de var så duktiga!



Torres, som typ inte var med, och när han var med så stukade han bara foten, stackare, men vi gilalr honom ändå :D och målvakten och lagkaptenen Casillas :D de två "ögongodisen" (hatar denna uttryck haha) från spanska landslaget :)

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHAHHAHAHAHAHAH! när torres stukade foten grät jag av skratt! han var med i 4 minuter inann han stukade foten, vilken sopa! så jävla fail kille!

2010-07-12 @ 20:26:43
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0