Daagen

Idag var jag o Hanna och såg på alice i underlanet och gud vad jag älskar den!! :D Det var så gullig och allting var så bra gjort och så fint att jag blev helt kär! jag typ satt och log flera gånger haha :P den ska ses flera gånger^^

 

Sen fikade jag o Hanna som vanligt hihi ^^ o sen typ hängde vi på mediamark hahaha

Hanni vill inte le med tänderna, för hon har fått tandställning! :D avis ^^ (inte många som skulle vara det, men jag är det hehe...)

 

 

Jag måste bara visa det här för Jenny, för jag garvade när jag såg den här bilden! Hahahaha du som sa att du alldriv ville se Ashton Kutcher med snaggat hår. Ok han är inte snaggad, men nästan XD


Kommentarer
Postat av: Jenny

SHIT VAD JAG HADE FEL!

FAN VAD SNYGG HAN VAR SÅÅÅÅ! :D:D:D:D:D:D::D:D

2010-03-05 @ 13:22:07
URL: http://rrefuge.blogg.se/
Postat av: jenny

Fast han skulle vara ännu snyggare med typ 8 mm snaggning :D:D:D

2010-03-05 @ 13:22:56
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0