LuLuLuuu!

Haha skolan tycker jag inte är så intressat att skriva om idag, förutom att jag "dödade" fel person idag haha! Det var lite surt haha! :P

Sen var det dans då, först med Daniel, min nya favorit hihi (ja, delad första plats med Michel). Det är faktiskt riktigt kul att dansa på hans för:
  1. han har så coola koreografier
  2. Han är så cool
  3. klassen är mellan/avanserad vilket gör att jag kämpar mer eftersom det är mycket svårare och är extra stolt då jag klarar stegen!
Sen gick jag på dansfys vilke var jobbigt! Ush! Men man blir stark! Jag kommer nog ha en gnytta träningsverk imorn höhö!

dagens underbara:

flera bilder från Hanna:

Hanna

Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0