snart får man studiebidraget :D

Jejj!!! Då blir det att åka till stan o shoppa loss på massa saker jag behöver :D o så ska jag köpa värsta vinterjackan snart också. det börjar bli feta kallt. Inte sköjs asså!

Aja, idag hade jag ett fett word-prov avklarat. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. goodish! hoppas på ett MVG- (det gick inte såå bramen man får hoppas!) och igår hade jag spanskaprov och imorn så har jag engelska vocabulary. Ush! men nästa vecka har jag inga prov alls! Fatta va skönt! och on två veckor är det höstlov! :D

Gud, jag blir typ värsta nere av att inte dansa! Jag skippade dansen i tisdags o tog inte igen den på onsdan och jag kände bara att det var så tomt haha! Skumt! Men jaja, fick lite plugg gjort i alla fall.

Kollar på denna filur nu o nej, jag är inte besatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0