I miss the past...

Har haft en liten deprimerande kännsla nu i eftermiddag. Jag vet inte vad det är! Har haft sånna kännslor förut i kunskaps också och det är så skumt. Jag är edsen för ingenting.

Men egentligen så var det en underbar dag förutom en sak som retade upp mig ett tag, men sånt ska man bara glöma och  gå vidare :D

Var i stan efter skolan med hanna  min klass. vi åt varsin muffin på "american cookie". De var jättegoda och man skulle tagit bild på de för att de var så coola, men de var så stora så jag mådde jätteilla eftersåt pga sockerkicken haha! Hur ska jag klara ett år i USA? :P

eftersåt så tog jag tag i att städa mitt rum som hade blivit ovanligt stökigt. Jag tycker om att ha rent i mitt rum så jag städade upp snabbt hihi :)

Före:


Efter:


Ska fixa skåpen och tavlorna på väggen istället för JB affisherna, det är bara det att de som ska borra hål i väggen (för att det är typ nån skumm vägg man måste borra i med en speciell borr) är sega o kommer inte! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0