Kul dag!

Idag så hade vi bara en lektion i skolan eftersom efter det så var det den traditionella värmdö vs. Kärrtorp fotbollsmatchen! :D det var jätteroligt! KOmmer med bilder senare för jag ahr inte de ä, fast tyvär så förlorade vi, men vi hade kul i alla fall! :D

Efter det så hade jag Hype och dansfys. Båda är superjobbiga, men jag blir bara så glad av Hypen och av dansfysen så blir jag starkare, fast den är superjobbig!

Dagens fail är att jag har ett mattetest imorn o jag glömde matteboken i skolan så jag kan inte öva haha! Fast det är ett G-test o jag tror jag kan det mesta, men ändå!


Ajuste! O dessa två underbara bruttar kommer att vara här denna helg och jag längtar! :D
Fin bild huh? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0