Lite tankar

Igår såg jag ett avsnitt av Extreme Home Makeover, som jag tror alla vet vad det är. Kort så är det i alla fall att de gör om folks hur totalt för familjer som behöver det mest på en vecka.

igår så handlade det i alla fall om en familj som adopterade flera barn från kina som ingen ville adoptera som t.ex blind, döv, behövde massa operationer för att överleva osv. Det var världens gulligaste par och deras ända son och de fick inte plats i huser. mannen i familjen var den som var mest engagerad och hans största dröm var att hans familj skulle må bra, men problemet var också att mannen hade fått hjärn tumör.


Precis dagen innan att "teamet" skulle komma med beskedet så blev pappan mycket illa och hamnade på sjukhus och hade tappat synen och hade svårt att prata. och tre dagar efter att huset hade blivit klart så avled han.

De som känner mig ver att jag har mycket svårt att gråta för filmer, jag menar, jag fällde knappt en tår då jag såg titanic! Men jag blev så rörd av den här att jag inte kunde sluta gråta. Samtidigt som jag led med familjen så tänkte jag att det var så himla fint att han precis hann se sina högsta drömmar bli uppfyllda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0