Pluggdag - njaaa...

Tjo, har suttit hela dagen med syfte att plugga, men det gick ju lite sådär. Det slutade med att jag kollade på massa sööta klipp med mina söta koreaner... :P Men jag har faktiskt pluggat också. Har skrivit lite på min och Teas Zimbabwe powerpoint, fast jag måste verkligen plugga kemi och matte också akut!

Jaja, jag måste bara berätta om att typ hela min barndom har jag varit "retad" för att jag ser mindre ut än vad jag är pga min längd framför allt. Men förra lördagen fick jag höra det skummaste jag har hört hittils om min ålder-utseende-ish. en supersnäll tjej btw sa till mig då jag berättar att jag går i samma skola som hon: "Jaa! Men jag har sätt dig! Jag trodde du var en lärare!"

Happ, den hade jag inte hört hittils, men jag föredrar nästan yngre än att vara en lärare! Anyway, berättade det för några på dansen sådär på skoj och de sa att jag ser äldre ut än vad jag är för att jag ser ganska "mogen" ut.

Konstigt det där med ålder det där! ;) Vad tycker ni? Ser jag äldre eller yngre ut än 16?



Lärare ws, barn? Aeygo(söt) slash flumm style ^^



U-kiss underbara nya låt! Det gör bara ont att Xander och Kibum inte längre är med i gruppen </3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så söt bild med tofsarna! <3

2011-04-08 @ 19:22:50
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0