Everybody wants happiness nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain

Nu är det väl ändå dags att bli frisk kanske? Det är nog bland det värsta som finns då man vaknar klockan halv sju och mår piss! Näsan är helt nerbajsad och halsen är helt torr! Jag har gjort alla knep för att jag ska må bättre so annars hjälper:
  • Jag har druckit jättemånga koppar av den där sjukt äckliga drickan som min mamma alltid ger mig mot förkyning - hjälper inte.
  • Har sprejat sönder näsan med nässprej - funkar inte.
  • Har använt den där konstiga värmelampan som också ska hjälpa - funkar inte!!!
Det är varmt och det är soligt och det är lov så knep nr. 4 dvs. vila, kommer inte att ske. Jag vilar nu men sen ska jag fixa min cykel och åka iväg på äventyr med den sen! ;)

Men jag tror att jag år påväg ut ur det nu så jag hoppas att jag blir friskt tills imorgon så jag ska grilla för första gången på året! :D


Kommentarer
Postat av: FASHIONISTA - BLOGGAR OM MODE

Hej, vilken fin blogg! Läs gärna min.



Kram! :D

2011-04-18 @ 11:42:50
URL: http://msfashionistaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0