Valborg!


Igår var jag med Bästa gänget och hade piknik med rooosa blommmor! :D haha! Sen joggade jag 4 km innan jag satte mig ner med min bf kemiboken...!

Jag har suttit inne hela dagen och pluggat kemi inför kursprovet på måndag. Inte särskilt kul, men så går det om man skjuter upp det till sista sekunden... Men det här är sista kemiprovet så det är bara att kötta!!! Så det är nog sista dagarna jag "behöver" skriva om det här på bloggen! ;)

Snart ska jag träffa Hanna och kanske Hanna (lol) för att gå till en brasa hihi. Vet inte riktigt vad för skoj vi hittar på, men jag känner att min hjärna måste få vila i några timmar för att det ska kunna fastna nått därinne.


Bild: weheatit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0