Mitt rum hos min välkomstfamilj

Jag har verkligen en typisk Lea-rum känner jag här! Dock kommer detta utseende snart att ändras eftersom det kommer komma en till utbytis den 16:e som jag ska dela rum med och då blir det att möblera om. Plus så kommer jag kanske/förmodligen inte att bo här hela året. Gah! Jag gillar inte att inte veta hur saker och ting kommer att vara! Jag gillar oftast att vara impulsiv och tycker att det är tråkigt att planera saker, men en sån sak vilken skola som jag kommer gå i om några veckor skulle vara lite skönt att veta.

I Alla fall här är mitt rooosa rum! :D

 

 

 

Gillar mitt rum skarpt ^^


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh gud va fin säng!! Den ser så himla skön ut! Och rummet var väldigt fint det med! ;) <3

2011-08-08 @ 09:20:46
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: jenny

ÅÅÅÅH! vår tavla! vad gulligt! <3 saknar dig! <3

2011-08-08 @ 16:11:48
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0