Dagens Dan's dans

Det ända nämnvärda som hände idag var att jag har valt måndagsdans idag!!! :D Efter typ ett halvårs funderingar. Var faktiskt tveksan ända tills i morse :P

Och 10.000.000 kr:s fråkan lyder: Vilken valde jag? Alla i min familj trodde jag valde den jag inte valde hihi :)

Sanningen är att jag valde Dan's till slut. Jag kände att den är så mycket roligare och mina vänner finns kvar ändå och jag kan ju uppträda med mina andra grupper :) (Fast jag vet faktiskt inte om ens nån av grupperna jag är med i annars kommer att upträda...)

Jag fick lite ångest efter att jag gick från receptionen och hade skrivit över mig, men då lektionen började kände jag att jag hade vart rätt! Hittade tyvärr inte låten vi dansar till, men då jag hittar den ska jag lägga upp, så grym och koreografin är bara älsk-vänlig! (Hemmagjorda uttryck)

Coola Dan! Stalcar honom med att jag snodde en bild på honom från fb höhöh ;) Någon random tidning han var med i är den från ser det ut som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0