Fredaglördag

Tjo, igår var det en riktigt rolig dag tycker jag! Allt började med att det var total kaos med trafiken i Stockholm! Inga bussar givck i hela länet plus så var hela Hagsätralinjen avstängd så typ en tredjedel kom inte till skolan. Själv kom man för tidigt. Jaja, sen var dagen ganska chill, och senare typ skönaste idrottslektionen med akrobatik, vilket gick ut på att bygga pyramider och blabla väldigt kul att se alla göra det (eftersom jag hade glömt kläder, njehehe). Fast jag var med lite!

Efter skolan så stack jag, Sofia och Hanna till medis och fikade i typ fyra timmar eller så, om inte mer? Väldigt mysigt sådär.

Idag så var jag på dans, skulle haft Otto idag men tydligen var han i melodifestivalen igen (han var med fem gånger denna gång!!!) och kommer antagligen att vara det tills lördan' efter finalen... Jahapp... jaja, men det var kul ändå. Vikarien var fett skön, han var bara lite lost, sen gick jag på akrobatik för att kolla på Hanna och Matilda, men jag blev tvingad att vara med, inte kul att göra bort sig, fast då de började med lite svårare grejer, som typ huvudstående volter och sånt, så backade jag ur litesådär.

Efter det så var det dags för fika nr. 2 (känner mig som vääärsta kärringen) med Hanna nr. 2 (varför måste varannan människa heta Hanna?), också mysigt.

Och nu sitter jag här hemma på en lördagskväll och skriver en uppsats i min blögg, kulkul...

Svar till Anna ang. "Cp-tanden): ja, "hakan" är att jag ska till USA, men tanke på tandställningen, och inte "haken"! ;)



Tusenfoting :P




Fiiika!


Roten ur 2x i kvadrat hahahaha! (nördinternt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0