Heej!

Skola idag då. Det var en helt okej dag tycker jag! Till och med spanskan var helt okej, trots att hon plågade mig med att jag skulle läsa upp tio frågor samtidigt och svara på de, då hon annars brukar fråga en fråga per pers. Det måste bero på att det var sooolskeen! <3

Sen fick jag reda på att två andra i min klass, Paul o Sebbe, också (förmodligen) ska på utbytesår i år!!! Jag blev sjukt glad med tanke på att jag slipper bli totalt mobbad själv för att jag tar studenten ett år senare än alla andra i min klass! Fast jag hoppas verkligen de ska åka, för det var typ inte säkert...

Dansen var super som alltid. Med Dan idag. Hängde inte med så bra idag haha! Det kändes som att det var för mycket info på samma gång plus så känner jag mig inte så bekväm fortfarande med tanke på att alla äger på danserna och så står jag där och bara: tja, jag går på nybörjar/fortsättning annar!
Självförtroende Lea!!! ;)

Jag har äntligen hittat låten!!! Haha för jag visste att den hätte "auromatic" så jag letade som en galning på spotify och på youtube men ack!
Så frågar jag Dan idag och han bara: "....med k"
och jag bara: ....suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0