EF osv....

Glömde säga att jag blev godkänd från EF och de har skickat iväg mina papper till USA nu!!! Lite halvläskigt, men det känns så himla kul! Nu letar de efter adoptivföräldrar till mig! Haha! Vill bara veta vart jag hamnar nu, nu, NU!!!

Jaja, igår var det en väldigt kaotisk dag. Hela klassen skrek på varandra pga labb tiderna... jag var faktiskt neutral i frågan men hade ändå åsikter haha lite muppigt av mig kanske, så jag förtjänar nog att hela min grupp hatar mig nu haha XD

Idag var det till skillnad från igår väldigt lugnt. Nästan tråkigt lugnt... inget speciellt. Hah!

Är det bara jag, eller har andra också tänkt på att jag skriver "haha" före eller efter varända mening? typ: "Jag såg en fågel bli överkörd idag, haha!" okej, kanske inte så hämskt, men ändå!

Min kära moder fyller år idag! Grattis till henne, hon ska få en elvisp av mig och Anna woooow hihihi :P sen blir det mumsig chokladtårta woooh!

Hanna och jag flummar på öppet hus haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0