Elefantes!

Tjo! Jag har badat med elefanter och red pa de! Shit! De ar sa sota! Jag var lite skraj forst men de ar snella hestar. Haha ;P Det basta med thailand maste nog vara spat!!! och sa har jag spanat in en vaskaffar med vaskor som skulle kosta runt tusenlappen i Sverige men bara kostar nan hundring har (!!!) sa dar ska jag shoppa loss ocksa. Har inte shoppat sa mycket annars, for vi ar pa en liten o. Men massage o mani-pedi (haha) ar det mycket av. 

Orkar inte skriva sa mycket nar jag ar har, men jag kommer hem pa lordag morgon och daa kommer alla fina bilder!

Sa ta hand om er alla sa hors vi!! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt! Ta massa bilder som du kan visa sen! :D <3

2011-01-07 @ 19:59:30
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter underbart! Jag är inte alls avundsjuk host ;) <3

2011-01-08 @ 13:54:01
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0