Fis i Lis gris

Haha rubriken får ni ta som ett frågetäcken... Inte ens jag vet vad det är typ... Ush min blogg har blivit fett muppig! Jag har blivit ganska tråkig känner jag för jag hinner knappt ens skriva och då jag kan skriva sitter jag och tänker jahapp....! Det käns ganska tråkigt att skriva om sitt liv. Liksom allas dagar ser liakdana ut i stort sätt, vem vill läsa om min? Men det blir väl en aning roligare när jag är i USA inte sant? Jaja, dagen var helt okej. Den började med skridskor på morgonen på idrotten och jag hittade varken mina vantar eller min halsduk så jag fick gå utan! Men det gick faktiskt bra. Det blåste inte som jag trodde och det ända som hade donnat bort var mina tår!

Efter det var hela klassen död och typ sov på de resterande tre lektionerna haha! Sen kom jag hem efter skolan, inget speciellt vilade och sen pluggade matte. Det roliga är att jag sitter här med ett par kunskapsskole mjukis och min nya Kär-rtorps gymnasie (min skola tyckte att de var såå klyftigt att betona "kär" i början av Kärrtorp...) T-shirt som jag fick på öppet hus igår. Kanske bjuder på en bild någon gång om ni är snälla ;)


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej!! Åker du också med EF i sommar? Jag ska till USA med. Ska vi länka? :D

2011-01-27 @ 13:57:23
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Miranda

sv: Jaa! Nej det ska jag inte men jag hade jättegärna velat. Jag har ingen aning om varför jag sökte in i Augusti. Dom ringde ju i veckan och berättade. Jag blev helt paff. Trodde jag skulle få reda på det i sommar :O

2011-01-28 @ 15:17:51
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0