Go, fight, win tonight, hey! Let's fight!

Vi gör saker hela tiden och det är underbart! Idag så gick jag ut och joggade på morgonen med ett gäng. Det var itne okej, haha! Inte bara att jag är riktigt otränad och behövde visa det framför andra utan det var varmt också. Men det var riktigt härligt efteråt! Sen var skolan ganska rolig. Lärarna är så underbara och amerikanska och man lär sig saker som är intressant.

Efter skolan så finns det aktiviteter och meningen är att man ska samla på aktiviteter. Man ska minst ha 12 aktiviteter under två veckor, men jag tror jag kommer ha fler. Jag har redan 3 på två dagar. Igår så var det kareoke med gratis Ben & Jerrys!!!

Idag så provade Jag på cheerleading! Så skoj! Vill gå på det nu! Det är lite fånigt vid första intrycket men riktigt kul sen! rubriken åvan är en av ramsorna.

Man har ingen lugn stund nästan, men det är nog det som är så underbart!

Lite uppdatering om min hämlängtan. Absolut ingen! Det var bara första dagen då man fick chocken att man ska vara borta ett helt år! En av returneesen sa att lämna camp var värre än att lämna sin familj. Haha!


Emmy och Clara på kareoke!


Haha, flumm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0