Polaroidkamera

Igår såg jag klart på bästa serien jag någonsin har sätt, nämligen "you're beautiful"! Jag skojar inte då jag säger att jag väckte min familj av mina utbrått till sista avsnittet - och vi bor på två våningar! Jag är förvånad att de inte vaknade av tidigare asgarv och lyckoskrik... omg. I'm crazy! o.O Det finns inget som inte går att älska med serien!

I alla fall. Inna serien också, men speciellt efter det så blev jag riktigt sugen på att införskaffa en polaroidkamera! Har alltid velat ta sådana foton och samla bilderna de och lägga upp på väggen i en ram eller liknande.



Ser ut som en leksak! För mig är det ju den rosa som gäller då, haha!


Sötisar ^^


Kommentarer
Postat av: cec

Jag vill också ha en sån! Vet du vart man kan få tag i en sån ? :)

2012-01-15 @ 01:00:54
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0