1:a juni!

Det är Juni! halva året har i stort sett gått! Herrejäklar vad fort tiden går! Var det inte igår det var januari? Nu kan jag säga att jag åker till USA nästa månad. NÄSTA MÅNAD!!!

Anyway, det är sommarväder till sommarmånaden också! Jag har legat ute på gården och solat hela eftermiddan. Lite brun har man kanske blivit? Jag ska träffa Nordmani och Hanna ("den bästa") senare idag. Filmkväll eller grillning? Det är frågan!

Igår såg jag klart min första asiatiska serie! Wihoo, min asiatnördhet växer mer och mer, hihi! Den var faktiskt riktigt bra! Mina första tankar var: "Vad är det här nu då...?" Men sen blev den beroendeframkallande, sen blev den bra och det slutade med att jag storgrät till sista avsnittet... Jag som inte ens grät till Titanic! (Enda gången jag grät till en film innan var då Dobby dog i Harry Potter, hihi).

Så om någon har tålamod och skiter i att serien är på japanska med engelsk text: "1 liter of tears", en riktigt bra serie! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0