Again & again

Alla behöver dagar då man är för sig själv! Det kan vara så himla härligt! Såklart i måtto annars blir man uttråkad i sin ensamhet, hihi!

Idag var det en sån dag för mig i alla fall. Planerna var att sticka och grilla med tjejorna, men det blev inte av. Istället satt jag och solade hela förmiddan (blev riktigt bränd i ansiktet och på ryggen bl.a.). Efter det tog jag tag i min kamera och stack ut på min cyckel med bästaste musiken i öronen för att njuta av det målnlösa vädret! Första timmen gick ut på att jag åkte vilse bland för mig okända hus i Bagis, men sen hittade jag tillbaka till mina trakter!

Riktigt underbart var det. Varför räknas det som lillgammalt och prata om vädret? Vädret ändrar ens inställning till saker och ting mycket tror jag! Har jag inte rätt? kalla mig lillgammal om ni vill, hihi!

Ibland är liver bara underbart!

<3

P.S:
Dagens enda irritation går till folk som medvetet eller omedvetet trycker ner folk för att själva se bra ut eller bara för att de tycker att de som inte är som de själva räknas som "annorlunda". Synd att det finns folk som går runt och tänker som de tänker...

Dagens låt:

 











Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt! :D

ps. såna folk är inte bra men dom ska man skita i för antagligen är det dom som egentligen mår dåligt!

Fin fina bilder! (:

2011-06-04 @ 13:56:07
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Sant! Är det fint väder blir iallafall jag SÅ mycket gladare! Underbara foton förresten :)

2011-06-04 @ 21:01:32
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0