Rasmus Seebach

Trevlig, men blåsig dag. Jag och Anna åkte och köpte present till pappa eftersom han fyller år imorgon. Under denna runda så upptäckte jag att jag och spara pengar fungerar inte riktigt ihop. Eller det visste jag innan, men idag uptäckte jag att spara pengar från att köpa kläder funkar eftersom jag har talat om för mig själv att shoppa kläder är att "slösa pengar" så då jag "sparar" jag genom att inte shoppa kläder.

Men mina pengar går åt ändå! Hur? Åt massa småsaker och skit! Idag fick jag syn på en riktigt cool sak (ni kommer se snart vad det är) och vipps, så glömmer man bort att man håller på att spara pengar! Men det är så härligt att shoppa och jag ångrar inte att jag köpte den där saken (än) eftersom de var 1. inte så dyra och 2. sällsynt kap, hehe!

I alla fall! Efter det åkte jag med Josse och Sofia till grönan för att se Seebach. Vi förstod exakt vad han sa på danska - Fast inte ändå riktigt. Efter det åt vi lángos som de säljer där. Stålt ungrare, njehehe! Längtar tills jag kan äta en riktigt stor och smaskig om en vecka i ungern!

Imorgon är alarmet ställt på 05.30 eftersom det bär av till Amerikanska Ambassaden där jag ska vara i fyra timmar ungefär. Creepy! Önska mig lycka till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0