Efterlyser alvedon.

Ok, blogg.se har dampat i helgen. Bajs på det lite känner jag, höhö! Mitt första dopp var igår och inlägget publicerades bara idag men jaja.

Dagen kort:
Sista veckorna! Måste-hålla-ut! Hade spanska "nationella" idag. Sjukaste och konstigaste provet någonsin. Engelska np imorgon och matte np om en vecka. Dansen kul, fast hängde inte med. Huvudverk! Måste äta och sova ordentligt så man får bra på nationella imorgon!

Anyway! Ni vet ju att min gamla mobil gick sönder under påsklovet! Det var inte så sorgligt eftersom jag visste att den inte skulle klara sig till USA. Det sorgliga var då jag fick en gammal Nokia istället eftersom pga. att jag ska till USA så får jag ingen ny för tillfället. Mobilen kunde inte skicka sms, stängdes av varannan timma lite random och hade ingen veckarklocka (minst farligt, ja, men ändå. Man måste ju vakna på morgonen).

Så Jag fick/fick låna Hannas gamla sony som är typ nästan likadan som min gamla! Perfekt för mig. Inte för high-tec så man riskerar att den blir snodd och den funkar! :D tack Hanna, du är bäst!

Sony:n jag fick från Hanna tillsammans med biffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0