Lång lugg

Min lugg börjar bli för lång... Dags att klippa den! Ushibush! Jag lovar att jag kommer att faila med att klippa den själv!

Det var varmt igår!!! Kände ni hur härligt och varmt det var igår?! :D Jag gick med shorts till skolan! En vecka efter att det snöade också! Men vad är det med att klaga på värmen? Jag förstår inte! Är det kallt klagar man på det och när det är varmt klagar man på det.... Muppar!

Alltså... jag vet att det räknas som typ lillgammalt att snacka om vädret men, men....

Snart bär det av till skolan. Vet inte riktigt vad som kommer vänta mig där! ;)


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Eller hur, efter denna vintern kan jag inte förstå hur folk klagar på värmen! Det är väl ganska varmt i Ungern med? :)

2011-05-14 @ 00:04:32
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0