Mitt namn: Distraherad94

Svenska läxa. Jag är snart klar med den. Vill bara sova!

Träningsverk i magen också efter gårdagens två danskalsser. Me gusta träningsverk för då är man ett snäppet närmare biff-stadiet! ;)

Jag fick mitt visumunderlag idag. Jag ska tillbringa 4 timmar nästsista skoldagen på amerikanska ambasaden. Lääskiigt! Eller nej, jag vet inte. Läste lite om att jag kommer att få ett papper som jag måste ha för att jag ska släppas in och ut från landet. Fick tanken: Vad händer om jag tappar bort den i USA? Hahahaha! Ultimata failet! :P
Skulle vara typiskt mig att göra något liknande.

Skriver mer om visumet när det är lite närmare.

Vill också bara skriva att jag hade besöksrekord idag wohoo! Happyface!





Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Hur många besökare hade du? :D

2011-05-14 @ 00:28:53
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0