Lite tankar

Det går inte en dag utan att jag grubblar över hur det kommer vara i USA. Det är oftas inte så kul, för jag grubblar över vilken familj jag kommer hamna hos. Det är jättefrustrerande att inte veta vart jag hamnar. Jag menar,det är det ända som jag inte kan styra över. Hemlängtan, att skaffa vänner och passa in, såklart det kan också bli en utmaning, men det styr jag själv, medans vart jag ska bo, vilka jag ska fira jul med istället för min riktiga och underbara familj, det i stort sätt viktigaste, har jag lagt i en organisations, också helt främmande människors händer! Scary!

Såklart så längtar jag extremt mycket till USA, men jag kommer inte vara helt lugn tills jag vet vart jag ska bo.

Jag kommer verkligen att sakna den mysiga julen med min familj, men det känns verkligen som att det var för en månad sen vi firade jul sist så jag antar att det kommer kännas som en två månader tills julen efter USA! ;) Samtidigt så längtar jag till julen i USA ännu mer. Med massa belysningar överallt, undrar om det kommer små barn till dörren och sjunger jullåtar som i filmer? Hahaha!

Mamma, jag och Anna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0